فراخوان شرکت در نمایشگاه "میراث عاشورا در قاب عکس"

Image result for ‫فراخوان مشارکت در نمایشگاه عکس (میراث عاشورا در قاب عکس)‬‎

به گزارش سرویس عکاسی گالری آنلاین به نقل از ایسنا، مسئول برگزاری نمایشگاه میراث عاشورا در قاب عکس از فراخوان این نمایشگاه در دو بخش موبایلی و حرفه‌ای خبرداد.

ایمان گلرو، اظهارکرد: عکاسی به واسطه آن که یکی از سریع‌ترین رسانه‌ها در انتقال پیام و رسانه‌ای فراگیری است، نقش اساس‌تر و سهم بیشتری در حوزه هنرعاشورایی می‌تواند داشته باشد.

وی افزود: اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری خراسانجنوبی ضمن تسلیت ایام محرم و ضرورت توجه به این ایام تصمیم به برگزاری نمایشگاه عکس با محوریت عاشورا و نگاه ویژه تر به مراسم آیینی عزاداری محرم دارد.

مسئول برگزاری نمایشگاه عکس عاشورا تصریح کرد: این نمایشگاه در دو بخش موبایلی و حرفه‌ای برگزار می‌شود که بخش موبایلی برای عموم اقشار مردم و بخش حرفه‌ای برای عکاسان حرفه‌ای در نظر گرفته شده است.

گلرو ادامه داد: از جمله محورهای این نمایشگاه شامل؛ تاثیر قیام عاشورا در اقشار مختلف مردم، اهمیت حفظ اثار معنوی و آیینی محرم، استفاده از امکان تاریخی و فرهنگی برای برگزاری مراسم عزاداری و نگاه آزاد عکاس به ایام عزاداری در جامعه امروزی است.

وی یادآورشد: شرکت برای تمامی علاقمندان به عکاسی و عکاسان آماتور و حرفه‌ای آزاد است و هر شرکت کننده می‌تواند حداکثر ۱۱ عکس در هر بخش و جمعا ۲۱ عکس در هر دو بخش، ارسال کند.

مسئول برگزاری این نمایشگاه بیان کرد: آثار ارسالی باید از کیفیت مناسبی حتی پس از کاهش اندازه، برخوردار باشند و پذیرش تمامی آثار در مرحله اول با کیفیت مطلوب برای انتخاب از طریق ارسال به کانال تلگرام نمایشگاه است.

گلرو افزود: به تمامی شرکت کنندگانی که آثارشان به نمایشگاه راه پیدا کند، گواهی شرکت در نمایشگاه و به آثار برگزیده از نگاه مخاطبان جوایز ازرشمندی در پایان اهدا خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه مهلت ارسال آثار تا 28 مهرماه است، تصریح کرد: پذیرش آثار در مرحله اول با ارسال عکس به کانال تلگرامی Telegram.me/mirasashora انجام می‌شود.

logo-samandehi